Subject: RE: Lennukeeluala - Fr. R. Kreutzwaldi 60, Tartu - MAAMESS
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: '"Henrik Urbel, AS Tartu Näitused"' <[email-masked]>
Cc: Mait Rõõmus <[email-masked]>, "Marko Liiva" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2024 13:56:06 +0200

Tere

Taotluse alusel on kehtestatud ajutine piiranguala EER810 ja väljastatud 
alljärgnev NOTAM:

A0558/24
(A0558/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/004/5823N02641E001 A)EETU 
B)2404180500 C)2404201700 D)DAILY 0500-1700 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER810 
ESTABLISHED DUE TO MAAMESS WI 300M RADIUS CENTRED ON 582326N 0264128E. 
UNMANNED AIRCRAFT ARE FORBIDDEN TO FLY IN THE ACTIVATED AREA WITHOUT PRIOR 
COORDINATION FROM HENRIK(AT)TARTUNAITUSED.EE OR TEL +372 5190 3734. F)SFC 
G)400FT AGL)

Palun, kontrollige antud NOTAM'i sisu ja kehtivusaegu! Kui märkate ebakõla, 
siis andke sellest julgelt teada.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: "Henrik Urbel, AS Tartu Näitused" <[email-masked]>
Sent: Friday, March 15, 2024 8:29 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Subject: Re: Lennukeeluala - Fr. R. Kreutzwaldi 60, Tartu - MAAMESS

Tere

Kas oleks võimalik iga päev kehtestada see 8.00-20.00?

Lugupidamisega

Henrik Urbel

Maamessi kommunikatsioonijuht
AS Tartu Näitused

Tel: +372 741 2096
E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.tartunaitused.ee> www.tartunaitused.ee
 <http://www.maamess.ee> www.maamess.ee

Fr. R. Kreutzwaldi 60, Tartu 51006

On 15. Mar 2024, at 08:14, Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere, Henrik

Kas Te võite täpsustada ajavahemikku (mis kellast kellani), millal kehtib 
ajutine piiranguala?

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: "Henrik Urbel, AS Tartu Näitused" <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 4, 2024 4:58 PM
To: Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Lennukeeluala - Fr. R. Kreutzwaldi 60, Tartu - MAAMESS

Tere Diana

Sooviks sarnaselt varasematele aastatele kehtestada Maamessi ajaks droonide 
lendamise keeluala. Välja arvatud siis need piloodid, kellega meil on 
erikokkulepe.

Periood 18.-20. aprill 2024.

Tervitades

Henrik Urbel

Maamessi kommunikatsioonijuht
AS Tartu Näitused

Tel: +372 741 2096
E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.tartunaitused.ee/> www.tartunaitused.ee
 <http://www.maamess.ee/> www.maamess.ee

Fr. R. Kreutzwaldi 60, Tartu 51006

On 4. Apr 2022, at 10:20, Henrik Urbel, AS Tartu Näitused 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Suur tänu!

Lugupidamisega

Henrik Urbel

Maamessi kommunikatsioonijuht
AS Tartu Näitused

Tel: +372 741 2096
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.tartunaitused.ee <http://www.tartunaitused.ee/>
www.maamess.ee <http://www.maamess.ee/>

Fr. R. Kreutzwaldi 60, Tartu 51006

On 4 Apr 2022, at 10:10, Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere!

On kehtestatud ajutine piiranguala EER810 ja väljastatud alljärgnev NOTAM:

(A0750/22 NOTAMN

Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/007/5823N02641E001

A)EETU B)2204200500 C)2204211500

E)TEMPO RESTRICTED AREA EER810 ESTABLISHED DUE TO MAAMESS WI 300M

RADIUS CENTRED ON 582326N 0264128E.

UNMANNED AIRCRAFT ARE FORBIDDEN TO FLY IN THE ACTIVATED AREA WITHOUT

PRIOR COORDINATION FROM HENRIK(AT)TARTUNAITUSED.EE OR TEL +372 5190

3734.

F)SFC G)500FT AGL)

Lugupidamisega

Diana Krotova

Lennunduse ohutuse ja järelevalve osakonna lennuliiklusteeninduse ja 
lennuväljade üksuse SAR vaneminspektor

+372 58 07 06 01

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Transpordiamet
Lõõtsa 5, Tallinn 11415

From: "Henrik Urbel, AS Tartu Näitused" <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 1, 2022 8:24 AM
To: Kea Toi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Lennukeeluala - Fr. R. Kreutzwaldi 60, Tartu - MAAMESS

Tere

Kirjutan Teile AS’st Tartu Näitused sooviga kehtestada Maamessi ajaks 
(21.-23. aprill) NOTAMiga kehtestatud droonide lennukeelu ala kõrgusega 150 
meetrit. Meie aadress on Fr. R. Kreutzwaldi 60, Tartu.

Maamess on Eesti suurim mess, kus suurem osa ekspositsioone asub ligemale 7 
ha suurusel territooriumil. Soovime droonide lennutamist piirata sarnaselt 
varasematele aastatele külastajate turvalisuse nimel.

Kuigi üleüldiselt soovime droonide lennutamist piirata, siis 2-3 juhul teha 
erandi (meediaväljaanded + tellitud videoteenus).

Manuses varasemate aastate joonis.

Jään tagasisidet ootama.

Lugupidamisega

Henrik Urbel

Maamessi kommunikatsioonijuht
AS Tartu Näitused

Tel: +372 741 2096
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.tartunaitused.ee <http://www.tartunaitused.ee/>
www.maamess.ee <http://www.maamess.ee/>

Fr. R. Kreutzwaldi 60, Tartu 51006